چيدمان ميز کارازجمله مورد هایی است که درفعالیت شخصتاثیرزیادی دارد. دیدنی ترین شهرهای منطقهمکزیک

پنجشنبه 26 بهمن 1396
11:49
rsshjf

ارتباط کاربرپسندی وب سایت در اینترنت مارکتینگ قسمت چهارم

رنگ بندی خوب
داشتن رنگ های مناسب در وبتان نیز باعث افزایش کاربرپسندی وب سایت شما میشود . فرض کنید صفحات وب شما دارای بک گراندی تیره و فونتی زرد است ، در چنین شرایطی کدام کاربر حاضر است به مدت چند لحظه در پایگاه شما به دنبال کالا یا خدمات مورد نظر خود بگردد ؟! سعی کنید در رنگ بندی وب سایت خود از رنگ هایی به کار گیری کنید که چشم کاربر را خسته نمیکند ، این نکته در میزان ماندگاری بازدیدکننده در صفحات شما بسیار مهم خواهد بود .

قرار دادن قسمت نظرات در وب سایت
میتوانید با شنیدن انتقادات و پیشنهادات کاربران و تحلیل نظرات آنها تمامی کمبود های پایگاه خود را برطرف کرده و علاوه بر جلب رضایت مخاطبین ، سایت خود را نیز بیش از پیش قدرتمند نمائید . استفاده از پیشنهادات کاربران میتواند فواید زیادی برای پایگاه شما داشته باشد که یکی از آنها ، کسب اطلاع شما از نواقص موجود در سایتتان میباشد. به یاد داشته باشید که هرگز شما نمیتوانید مانند کاربران به ایرادات کوچک و بزرگی مانند ایراد در صفحه تعرفه طراحی سایت خود آگاهی داشته باشید.

صحیح بودن لینک های سایت
یکی دیگر از نکات مهم در زمینه یوزرفرندلی وب سایت شما ، سالم بودن آدرس های صفحاتتان میباشد. لینک های سایت خود از منو تا دکمه های میانبر و لینک های دانلود گرفته تا پیوندها ، به عنوان مثال اگر آدرس با عنوان طراحی سایت مذهبی دارید حتما دقت کنید تا این آدرس را امتحان کرده تا صحیح کار کند زیرا اگر بازدیدکننده روی لینک شما کلیک نماید اما لینک آن کار نکند ، بازدیدکننده حاضر به خرید از شما نخواهد بود. این مسئله به سئو سایت شما نیز کمک خواهد نمود .

اثر کاربرپسندی سایت در فروش آنلاین قسمت سوم

قابلیت سرچ پیشرفته در وب سایت
یکی از مهم ترین عوامل کاربرپسندی ، گذاشتن بخش جستجوی حرفه ای در سایت میباشد. هنگامی که شما هزاران کالا برای فروش دارید باید در نظر داشته باشید که حتی با وجود دسته بندی های کاملا کاربرپسند و مرتب از هرنظر بازهم ممکن است کاربر نتواند کالای مد نظر خود را از میان انبوه محصولات شما بیابد . در این حالت وجود قسمتی برای جستجو به صورت پیشرفته در پایگاه اینترنتی شما بسیار فایده خواهد داشت. هنگامی که مشتری بتواند با جستجو در میان محصولات شما به سرعت محصول مد نظر خود را پیدا کند باعث میشود میزان کاربرپسندی تارنمایتان به میزان زیادی ارتقا یابد. به همین دلیل در هنگام مرکز طراحی سایت ، به این مسئله توجه نمائید زیرا این مسئله در بهینه سازی سایت شما نیز تاثیر دارد.

بخش ها و آیکون های میانبر مناسب
میتوانید با استفاده از دکمه ها و علائم میانبر کار را برای کاربران بسیار ساده کنید ، مثلا میتوانید با قرار دادن یک آیکون خرید در آخر متن مربوط به هر محصول بازدیدکننده را به بخش خرید مربوط به این کالا منتقل کنید یا مثلا با قرار دادن آیکون اضافه به سبد خرید شرایطی برای بازدیدکنندگان فراهم کنید که به سادگی محصولات مد نظر خود را به سبد اضافه کرده . طراحی سایت در استان مرکزی به این موارد بسیار توجه دارد.

منبع : تاثیر کاربرپسندی سایت در بازاریابی اینترنتی


[ بازدید : 98 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به چرا دختر ها از عروسک خوششان می آید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]