بهترین زمان برای تور هند چه فصلی می باشد

چهارشنبه 25 بهمن 1396
10:17
rsshjf

تور هند؛ هندوستان با اسم رسمی جمهوری هندوستان سرزمینی در جنوب قاره آسیا می باشد که مرکز آن شهر دهلی نو می باشد.تور سرزمین هند از لحاظ اقتصادی بسیار بااهمیت است و به تندی هم در روند روبه جلو رفتن می باشد.

هند

این را نمی توان انکار کرد که سفر به کشور هند به ویژه برای بار اول می تواند یک شوک فرهنگی درشما به وجود آورد. هند کشوری بزرگ و گیج کننده با ادیان و فرهنگ های مختلف است و شهرهای آن مملو از هیاهو و ترافیک و فعالیت بدون وقفه است. ما برای شما نکاتی را در نظر گرفته ایم که با رعایت آنها بیشترین لذت را از سفر خود خواهید داشت.
خودتان را خسته نکنید.

بیشترین گلایه ای که از سوی مسافران هند در سفر اولشان گزارش شده خستگی است و به این خاطر است که در زمان خیلی کم سعی می کنند کارهای زیادی انجام دهند. هند کشوری وسیع، رنگارنگ و اعتیاد آور است. اما شما باید درباره زمان خود واقع بین باشید. بهترین راه این است که برنامه ای معقول برای گشت در یک محدوده مشخص داشته باشید. بنابراین ویژگی های منحصر به فرد و روح این منطقه را بهتر می توانید درک کنید. به خاطر داشته باشید که هند قرار نیست جایی برود! شما می توانید دوباره به آن برگردید.
از شهر خارج شوید.

شاید کلیشه ای باشد، اما تنها راه دریافت حس درستی از هند ، گشت در روستاهای کوچکتر است. مزیت واقعی آن، این است که شما را از شهرهای پرجمعیت بیرون می برد. در ضمن می توانید مهمان نوازی معروف هندی ها را بهتر درک کنید.

هند
مراقب باشید که چه چیزی را می خورید و می نوشید.

برای کسانی که بار اول به هند سفر می کنند، ناراحتی معده اغلب اتفاق می افتد. این به این معنی نیست که باید از غذاهای خیابانی صرف نظر کنید، بلکه سعی کنید میوه های تازه و پوست کنده و غذاهای آب پز و سرخ شده را میل کنید. حتما بطری آب معدنی تهیه کنید و از سالاد و یخ نیز پرهیز کنید.

هند
درباره حریم شخصی خود خیلی حساس نباشید.

این یک مورد کاملا عادی است. شما در حمل و نقل عمومی و یا هنگام سوار شدن ممکن است در میان افراد قرار بگیرید و حتی له شوید. مردم از شما سوال هایی کاملا شخصی می پرسند که ممکن است در نظر شما دور از ادب باشد و فضولی به نظر برسد. به یاد داشته باشید که این فرهنگی کاملا متفاوت است و سوال های مردم نشانه ادب و علاقه آنها به شما است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه تور لحظه آخری هند بروید .


[ بازدید : 91 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به چرا دختر ها از عروسک خوششان می آید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]