آشنایی با سایت منتو عرضه کننده خدمات گردشگری باصرفه ازلحاظ اقتصادی

شنبه 28 بهمن 1396
17:38
rsshjf

وب سایت منتو برترین مرجع آگاهی دهی سفرهای به صرفه ی اقتصادی با روشی مردم پسندانه در اختیار کاربران کشور قرار گرفته می باشد.
در سایت منتو همه قصد مدیرعاملان وکارمندان این موضوع است که بگردیم و بهترین و کم قیمت ترین آپشن های مسافرت را برای شما عزیزان فراهم کنیم.
آپشن هایی مانند تورهای خارجی , گشت های داخل کشور , بلیط های پروازهای هوایی و زمینی, محل های باستانی و توریستی و ...
کمپانی ما می گردد سرویس ارائه کنندگان این نوع خدمات گردشگری که کم ترین هزینه ها را دارامی باشند برای شما هم وطنان پیدا کنیم و در سایت قرارمی دهیم.
با این امید که اگر زمانی آهنگ یک مسافرت بیرون کشوری یا درون کشوری یا یک گشت شهری داشتید آگاه باشید این وب سایت منتو می باشد که فقط با یک مراجعه هزینه های هنگفتی در سفر شما عزیزان صرفه جویی می گردد.
به جز این نکته به شما عزیزان کمک می کند تعداد گردش ها و خوش گذرانی های شما هم وطنان بیشترگردد. و همیشه روحیه ی بهتری داشته باشید.
پس شاید می شود این طورگفت که به طورغیرمستقیم سایت منتو حال شما هم وطنان را بهتر می گرداند.
در ذیل مطالبی در زمینه ی گردشگری ارائه می دهیم.






سازمان جهانی جهانگردی گردشگری پایدار را اینگونه تعریف می‌کند «گردشگری ای پایدار است که همزمان با حفظ و افزایش فرصتها برای آینده نیازهای مناطق میزبان و گردشگران حاضر در آن منطقه را فراهم کند. درواقع مدیریت منابع و توسعه گردشگری باید بصورتی انجام گیرد که در کنار تامین نیازهای اقتصادی، اجتماعی و زیباشناختی تمامیت فرهنگی، فرایندهای ضروری زیست محیطی، تنوع زیستی و سیستمهای بقا حفظ گردند.» با توجه به این بیانیه و تعریف، اصول و مبانی زیر برای توسعه گردشگری مطرح می‌گردد:

طبیعت، تاریخ، فرهنگ و منابع دیگر جهت استفاده دائم در آینده برای گردشگری حفظ شده‌اند که منافعی را نیز برای جامعه امروز به همراه دارند.
توسعه گردشگری، برنامه‌ریزی و مدیریت شود تا مشکلات فرهنگی، اجتماعی یا زیست‌محیطی جدی در منطقه ایجاد نکند.
در صورت نیاز، کیفیت کلی زیست‌محیطی منطقه گردشگری حفظ و وضع آن بهبود یابد.

برای کسب اطلاعات بشتر به سایت منتو مراجعه کنید .


[ بازدید : 98 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به چرا دختر ها از عروسک خوششان می آید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]