سفر به جزیره کیش یکی ازجذاب ترین موردها برای مسافرت بوده و می تواند خاطره های جاویدپلآویزان بابلسرمتعلق است به دوره پهلوی اول است و درتاری

سه شنبه 24 بهمن 1396
10:22
rsshjf

در زمان کدنویسی تارنمای اینترنتی به کار بردن زبان php بهینه تر است یا ای اس پی پارت سوم

در حالت کلی میتوان گفت که وب سایت هایی که با این دو زبان کد نویسی شده اند ، هم میتوانند دارای مسائل حفاظتی باشند به همین دلیل میتوان گفت که هر دو از لحاظ حفاظتی در یک سطح قرار دارند اما برخی معتقدند که به علت استفاده سایت هایی مانند گوگل از php ، ممکن است امنیت پی اچ پی قوی تر باشد.

سئو در گوگل

بعضی از افرادی که کار آموزش سئو وب سایت انجام میدهند معتقدند به دلیل اینکه زبان برنامه نویسی گوگل پی اچ پی میباشد ، سایت هایی که با این زبان برنامه نویسی شده اند از بهینه سازی بهتری برخودار میباشند اما این ادعا را هیچ موقع مسئولین گوگل تایید نکرده اند.

نتیجه گیری
میتوان گفت که پی اچ پی از محبوبیت بیشتری برخوردار است ولی این امر دلیل بر ضعیف بودن asp نیست . از طرفی هزینه طراحی سایت با پی اچ پی کمتر میباشد .

منبع : برای طراحی سایت استفاده از زبان برنامه نویسی php بهتر است یا asp ؟

برای کدنویسی وب سایت استفاده از قطعه های کد پی اچی پی بهتر است یا asp قسمت 2

بسیاری از کاربران به دنبال یافتن هزینه طراحی سایت ارزان میباشند. دقت داشته باشید که asp را کمپانی مایکروسافت پشتیبانی میکند که برای اجرای آن در سرور نیازمند به محصولات مایکروسافت میباشید. محصولاتی نظیر iis که در هاست ویندوز قابل اجرا است . اما در طرف مقابل پی اچ پی را میتوان در هاست ویندوز و یا لینوکس اجرا کرد . به همین دلیل برای ساخت سایت ارزان استفاده از پی اچ پی بهتر میباشد .

پی اچ پی یک نوع زبانه برنامه نویسی لایه باز میباشد به همین خاطر در مقایسه با asp از مقبولیت بیشتری برخودار است . میتوان گفت که برای زبان کد نویسی php اسکریپت ها و کدهای زیادتری وجود دارد به همین دلیل بسیاری از کدهایی که یک برنامه نویس برای طراحی یک سایت احتیاج دارد به زبان پی اچ پی از قبل وجود دارند .

در قسمت های بعد ، در رابطه با مسائل مربوط به ( بهینه سازی ساختار | بهینه سازی محتوا | لینک بیلدینگ } در وب سایت با کد های پی اچ پی یا asp صحبت خواهیم کرد.


[ بازدید : 95 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به چرا دختر ها از عروسک خوششان می آید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]